Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

Emil♥

Av Nora Lindblad - 12 oktober 2010 18:28

Hej!

Ja jag är ju inte direkt bäst på att uppdatera bloggen, men nu kommer en uppdatering iaf   


I helgen va jag iväg och tävla blev tyvär en disk, han va lite ur fokus .. men va en jätte rolig helg Tack Anna, Matilda och Matilda   .


I går va jag iväg på klubben och träna med Johanna det blev både agility och jaktapportering . Det gick bra!


I dag gick jag ut efter skolan och träna på lydnads 2an , har nämligen anmält mig till en lydnads klass 2. Träningen gick super, är jätte nöjd. Han börjar oxå se rutan och förstå varför han ska springa dit varje gång.  

Har jobbat så mkt på frittfölj så jag börjar bli tokig ... men nu, nu till slut så har det blivit jätte bra .. så stooooooooolt!!!!!!!  Man kan inte annat än att älska den labben han är så goooo . Ja han har slarvat jätte mkt innan gått en decimeter ifrån mig antingen för långt bak eller för långt fram .. haha , men nu fungerar det.


Satt precis och redigerade en bild på Emil blev lite olika så här blev dom:


         

Vilken tyckte ni va snyggast? ;)


men nu orkar jag inte skriva mer, ha det bra /Nora

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Lindblad - 27 mars 2011 12:57

HejHej!   VI LEVER SÅ KLART, ska börja ta tag i hemsidan/bloggen nu igen, men klart man tröttnar ju ibland, men nu funderar jag på att levla upp designen lite till level 2;)) För just nu är den i level 1- VINTER nästa level 2 - VÅR! Låter bra v...

Av Nora Lindblad - 17 februari 2011 20:31

Hej Hej ! Var ju åratal sen jag skrev här , förlåt asså , ... men men har varit skönt med en "liten" blogg paus .. Aja nu har jag sport lov , kul :)   Såg att det var öndp ca 5 besökare varje dag här i bloggen när den har varit ner , kul änd...

Av Nora Lindblad - 18 januari 2011 16:41


   Jag är med och tävlar om den roligaste bilden ! :) länk dit: http://hastochponnyryttare.blogg.se ...

Av Nora Lindblad - 10 januari 2011 15:59

Har börjat köra lite freestyle med Emil nu och här är film på hans nya trick ! :D ...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards