Alla inlägg under oktober 2010

Av Nora Lindblad - 31 oktober 2010 10:22

Hej hej alla!


Nu har jag mkt att skriva om känns det iaf;)

Men tar det kort:

En sak jag är dålig på uppdatering

en annan sak Emil är helt underbar

och en annan sak Celle är busig

och det sista MN SHELTIE VALP ÄR FÖDD!   


Har länktat så mkt och i går föddes den.<3


Ja jag orkar inte skriva så mkt men i går så va jag med Johanna och Raia vi träna hund, Celle och Emil skötte sig fint:).

Jag och Johanna hade lite kul i går:

  

Jag och bästa Johanna:)


men ha det bra alla /Nora

Av Nora Lindblad - 12 oktober 2010 18:28

Hej!

Ja jag är ju inte direkt bäst på att uppdatera bloggen, men nu kommer en uppdatering iaf   


I helgen va jag iväg och tävla blev tyvär en disk, han va lite ur fokus .. men va en jätte rolig helg Tack Anna, Matilda och Matilda   .


I går va jag iväg på klubben och träna med Johanna det blev både agility och jaktapportering . Det gick bra!


I dag gick jag ut efter skolan och träna på lydnads 2an , har nämligen anmält mig till en lydnads klass 2. Träningen gick super, är jätte nöjd. Han börjar oxå se rutan och förstå varför han ska springa dit varje gång.  

Har jobbat så mkt på frittfölj så jag börjar bli tokig ... men nu, nu till slut så har det blivit jätte bra .. så stooooooooolt!!!!!!!  Man kan inte annat än att älska den labben han är så goooo . Ja han har slarvat jätte mkt innan gått en decimeter ifrån mig antingen för långt bak eller för långt fram .. haha , men nu fungerar det.


Satt precis och redigerade en bild på Emil blev lite olika så här blev dom:


         

Vilken tyckte ni va snyggast? ;)


men nu orkar jag inte skriva mer, ha det bra /Nora

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards