Direktlänk till inlägg 30 december 2010

Året 2010 - Mål 2011

Av Nora Lindblad - 30 december 2010 17:42


Hej Hej lite utvärdering om hundåret och mål sättning :) Om dom hundarna jag har tränat i år då och kommer träna framöver .. men mest så klart mina egna Emil och Frasse !


Utvärdering:


Emil,

Aglity - Uppe i hoppklass 2 , 2 pinnar i agility klass 1

Lydnad - Kört lydnads etta, 1 pris och 3:dje placering !

Sök - Appellsök , uppflt med bra poäng :)

Träning - Under året har Emil blivit mycket duktigare inom alla dom här grenarna som jag tävlar med honom .. slalom 100 % säker nu och det tog ett tag ;)


Celle,

Det är ju pappas hund som jag brukar träna ...

Agility - slalom 100 % säker från ett håll men inte från det andra ... Annars mycket förbättring i agilityn.

Uppletande - Duktig för bättring sen först men finns saker kvara att öva på ... fast va nu länge sen jag körde detta med han ....

Lydnad - Strålande :)


Jina,

Agility - Lärt in nästan alla hinder i år har bara några balans hinder kvar och slalom .. mkt duktig :)

Det är det ända jag kör med Jina ;)


Frasse,

Finns egentligen inget att utvärdera på han för har bara haft han i några dagar men världens goaste valp är han .. <3 Extremt rolig personlighet ! :)


Mål för 2011:


Emil,

Agility - komma upp till hoppklass 3 och komma upp till agility klass 2 - Lyssna bättre gällande hinder ...

Lydnad - Vara säkrare på momenten ... tycka det är kul. Köra lydnads klass 2 :)

Sök - Köra lägre klass sök


Celle,

FORTSÄTTA KÄMPA PÅ MED AGILITYN !


Jina,

Agility - Kanske starta en agility tävling i oktober då hon blir 1 och ett halvt år ....


Frasse,

Attityd när vi tränar. Lära in olika hinder i agilityn ... till sommaren då :)


Så det va både utvärdering och målsättning :) Snart nyår också ... Så hoppas alla har haft ett bra år 2010 och kommer få ett jätte bra år 2011 !

  

+ · Celle · Emil · Frasse · Jina
 
 
Sanna

Sanna

30 december 2010 20:22

Kul att det gått så bra! :) (y)

sv: Hej!
Tack du, va kul å höra :)

http://ladyinash.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Lindblad - 27 mars 2011 12:57

HejHej!   VI LEVER SÅ KLART, ska börja ta tag i hemsidan/bloggen nu igen, men klart man tröttnar ju ibland, men nu funderar jag på att levla upp designen lite till level 2;)) För just nu är den i level 1- VINTER nästa level 2 - VÅR! Låter bra v...

Av Nora Lindblad - 17 februari 2011 20:31

Hej Hej ! Var ju åratal sen jag skrev här , förlåt asså , ... men men har varit skönt med en "liten" blogg paus .. Aja nu har jag sport lov , kul :)   Såg att det var öndp ca 5 besökare varje dag här i bloggen när den har varit ner , kul änd...

Av Nora Lindblad - 18 januari 2011 16:41


   Jag är med och tävlar om den roligaste bilden ! :) länk dit: http://hastochponnyryttare.blogg.se ...

Av Nora Lindblad - 10 januari 2011 15:59

Har börjat köra lite freestyle med Emil nu och här är film på hans nya trick ! :D ...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards