Alla inlägg under augusti 2010

Av Nora Lindblad - 28 augusti 2010 16:18

Hej här kommer en bild BOOOMMMBB PÅ EMIL   Enjoy!

Fina labbe kille  

Som jag skrivit innan fast i fb han är en höjd hoppare ! 

EMIL  

 Sötaste killen av dom alla   

Fina guldklimp<3

    

Sötare än sötast ?   

Hoppas ni gillar alla bilder på FFFinaste EEEEmil,   .

/oss

Av Nora Lindblad - 21 augusti 2010 22:30

Tjabaaaaa! 

I går bar det av till Varberg för att på Lördag (idag så ska Jag och Anna tävla). 

upp klockan 03.45 , TIIIDIIIGT 

4 lopp på en dag blev det då änna va då va!   

första loppet för mig så va det agility klass 1 a, och fick kanske ...många fel som jag intenkommer ihåg. men men sen nästa klass altså hopp klass 1 a, 15 fel tror jag det blev.

Sen nästa agility klass 1 b, ännumer taggad, ännu mer glädje, ännu mer fart!! 0 lopp och kom på en 3 plats av 78 starter *SUPER NÖJD   

Sen efter det så blev det hopp klass 1 b och jag kom på 7 / 72 tyvär ingen pinne fats fel fritt men det blev typ tidsfel elr ngt, för han sprang iväg , BUSEEEEEEEEEEEE!

men annars är jag nöjd!

som rubriken handla om:

 Anna är bäst på att laga mat och hushålla i ett hushåll på en fiskecamping!!!!!

Annas status på facebook säger allt   

Jag måste vara King på att laga mat, stekt Cornfärs i vatten och kryddat med salt och peppar från dolken som säkert legat i bilen sen innan kriget, och då syftar jag inte på det andra Tyskland förlorade.. Men Nora ger godkänt ;)


Hihi  

Aja är så trött inget bloggande nu för nu vill jag sova godnaaaatttt!!

Bild på jag och Emil sen förut på prisutdelningen ;D

  

Av Nora Lindblad - 19 augusti 2010 20:27

Hejsan   

i går och i dag va jag med Johanna och vi tog massa bilder här kommer dom  :

 

Johanna o pepzi   

   Raia på "labbe sättet" som jag och johanna kallar det     Raia hahah!   Johanna      Hahha Raia , vi fick ingen bar när hon sprang men men ..     Johanna o Raia bustroll!!!!!!!!!!!!!

Vi försökte få att Raia skulle stå som en utställnings hund men det gick inte så bra   

     

Sista bilden på söta Pepzi !   

Så det var det, i morgon så ska jag till Anna och på lördag ska vi tävla, känner mig taggad  

kram /Oss

Av Nora Lindblad - 17 augusti 2010 10:10

Hejhej!

i söndags va jag och Emil med när min lillebror spelade cup.  

Där fanns bad så först när vi kom dit så badade jag och mamma, hundarna Jina och Emil det gillade dom!  

Sen såg vi när lukas Spelade match dom van!   

sen efter det så gick jag och Emil och bada själva lite jag med då , det var jätte skönt.

Sen kom mamma med Jina så bada Jina med, med oss  

Bilder kommer här sen badet:

Emil simmar   

  

Alla   

  

Jag och Emil.

  

  

  

Jag och Emil simmar   

Sen efter det så körde jag lite lydnad framförgående och linförighet! och lite leta saker   .

Sen såg jag och Emil på Lukas som spelade match igen.. det började össs regnaaaa !!!!!!!!!!!! GAAHHH, så fint som det var innan, men så jag och Emil satte oss i bilen en stund. Sen när det slutade regna så körde jag och Emil ett uppletande med 4 föremål, jag har inte kört det på länge så han fick kämpa lite men till slut så hitta han allt, och han höll på hela tiden.   

Bild på Emil efter uppletet:

  

Sen så var det fotbolls match igen sista matchen, och här kommer en bild på jina och Emil vid matchen   

Emil    

  

Jina   

Så det var om söndagen efter den dagen så sov jag och Emil gott!   

Så i dag kanske så ska jag va med Johanna men isf så blir ddet i kväll.

Kram /Oss


Av Nora Lindblad - 16 augusti 2010 20:15

Hejhej   

Ska testa blogga här lite har haft blogg.se blogtown.se senast blogtown men det fungera inte typ ..   men får testa blogga här ist !

Film sen jag tränade med Celle:

 

Så va tycks ?   Tycker Celle har blivit jätte duktig ! (hihi skrev fel på filmen menar slalom*)

Körde appell lydnaden med Emil och han skötte sig fint !  

kram /Nora och djuren

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards