Direktlänk till inlägg 30 december 2010

-5 rekord varmt i vinter ;)

Av Nora Lindblad - 30 december 2010 13:17

     

Hej Hej :)

Har egentligen inget att skriva om ... men kännde för att göra ett inlägg ändå !


Ja det är kallt nu men i dag är det bara -5 eller det va det i morse iaf , vet inte vad det är nu ! Så skönt med bara fem minus iaf, brukar va typ -15 = *tumme ner*


Jag funderar på att göra om des   ignen på hemsidan .. VERKLIGEN EN STOR RENOVERING! , har redan bestämmt hur det ska se ut har rittat upp det i mitt huvud ;) men vet inte vilka färger det ska va till nya designen, funderar på att ha:

Blå yttekant och vit i mitten och svart text

eller

Svart yttekant och vitt i mitten och svart text

eller ha färgerna så som jag har det ... kan inte bestämma mig va tycker ni låter finast ? eller har ni några andra försölag .. KOMMENTERA ! :)


  

+
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Lindblad - 27 mars 2011 12:57

HejHej!   VI LEVER SÅ KLART, ska börja ta tag i hemsidan/bloggen nu igen, men klart man tröttnar ju ibland, men nu funderar jag på att levla upp designen lite till level 2;)) För just nu är den i level 1- VINTER nästa level 2 - VÅR! Låter bra v...

Av Nora Lindblad - 17 februari 2011 20:31

Hej Hej ! Var ju åratal sen jag skrev här , förlåt asså , ... men men har varit skönt med en "liten" blogg paus .. Aja nu har jag sport lov , kul :)   Såg att det var öndp ca 5 besökare varje dag här i bloggen när den har varit ner , kul änd...

Av Nora Lindblad - 18 januari 2011 16:41


   Jag är med och tävlar om den roligaste bilden ! :) länk dit: http://hastochponnyryttare.blogg.se ...

Av Nora Lindblad - 10 januari 2011 15:59

Har börjat köra lite freestyle med Emil nu och här är film på hans nya trick ! :D ...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards