Alla inlägg under januari 2011

Av Nora Lindblad - 18 januari 2011 16:41

  

Jag är med och tävlar om den roligaste bilden ! :)

länk dit: http://hastochponnyryttare.blogg.se

+
Av Nora Lindblad - 10 januari 2011 15:59

Har börjat köra lite freestyle med Emil nu och här är film på hans nya trick ! :D

Av Nora Lindblad - 7 januari 2011 14:07

Fråga nu, FRÅGA FRÅGA FRÅGA .. det ni alltid har undrat om oss som ni inte fått svar på .. fråga, fråga, FRÅÅGAA ! :)  

+
Av Nora Lindblad - 7 januari 2011 13:56

Hejsan hoppsan alla! ;)


Ja i går va ju jag på my dog med Johanna, det va jätte kul, och så blev det stor shopping till hundarna "typ" ... 

Meaaagaaaa hundben till Emil

ca 100 småben till Frasse 

En pipleksak 

En mini snör boll till frasse

Namn brick till Frasse som det står:

Frasse

En fartfylld sheltie 

Sockar till mig x'd

Hundskor .... HAHA !! X'D


Ja det va nog det jag köpte , men har inte hunnit fixa bilderna ännu men det ska fixas senare i dag men har dom inte på min dator ;s

Men ni får ha det /Nora

Av Nora Lindblad - 6 januari 2011 11:08

Hej Hej alla :)

I dag ska jag i väg till My Dog med Johanna, det ska bli kul .. ska någon mer dit i dag ? :) Isf kanske vi ses där !

 skulle bara skriva det så sen när jag kommer hem så måste jag fixa bilderna sen när jag va med amanda och så kan jag ju å klart skriva vad jag har köpt till hundarna i dag ;)


Men ni får ha det så bra ! /Nora

Av Nora Lindblad - 5 januari 2011 14:39

Hej hej :)

Nu är det riktigt mycket snö ... har kommit massa snö i natt och det kommer bara mer och mer ... *tumme ner*

Hundarna gillar snön men inte jag ... HAHAHAHA Frasse typ drunknar i den .. fast han tycker det är kul ändå;)

 

Och måste bara säga det .. Emil tycker så mycket om Frasse han brukar bjuda upp till lek och han leker så snällt så att det passar Frasse ... :) duktiga "lekfarbror" som vi brukar kalla han ..

I Måndags till i går (Tisdag) så var jag med Amanda :) Vi hade extremt kul .. bilder kommer på hemsidan senare i dag när jag orkar fixa det.

I går så klippte jag mig och det blev riktigt bra tycker jag :) Bild kommer dår med senare i bloggen ... Sen efter jag hade klippt mig så åkte jag hem sjorde i årdning mig tog hundarna och åkte i väg och träna med dom. Emil blev det lite sök i kontor och sånt och uppletande. Frasse körde jag lite följövningar med, Duktiga hundar va dom. (y)

Men ni får ha det bra bilr lite bilder sen så håll utkik på hemsidan, /Nora och hundarna

Av Nora Lindblad - 3 januari 2011 21:34

Här kommer busfilmen på frasse som jag lova .. han är ett riktigt litet charmig sheltie .. ;)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards