Alla inlägg under september 2010

Av Nora Lindblad - 28 september 2010 16:48

  Hejhej!

Nu har vi haft Lindjax helg, tog massa bilder och blev massa träning vi hade jätte skoj!   

På lördagen började det, va lite förkyld men eftersom jag ville bli frisk så blev jag bara det. ;)

Så först ut i skogen  gjorde nästan ingenting spara kraterna lite, fast körde lite jakt apportering. Gick bra!   

Sen hem och ut på appell plan, blev nog lydnad ... kommer inte ihåg, men sen så blev det agility träning med Anna, skoj, och tack för hjälpen där.  


Sen på kvällen god middag, potatis gratäng och köttgryta, riktigt gott.  

Bilder sen första dagen(dåligt ljus så nästan inga blev bra):

 

Enthra :)

 

Sen nästa dag så först ut till skogen blev först spår med Emil och det gick helt Okej, alla apporter men blev inte så långt spår.

Sen uppletande, så BRA!!! Riktigt nöjd.  

Sen sök, pappa gjorde en liten problemlösning åt oss, och det skötte han sig väldigt bra.

Sen tillbaka till appellplan och då började det med en platsliggning och lydnad. Körde sen agility, (KAN INTE LÅTA BLIII SÅ KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL ;D). Ja sen senare när nästan alla åkt kom Johanna och då träna vi agility Lite med Anna sen. Körde Celle då och hanns slalom börjar nästan bli ... ja typ klart ;). tack så mkt !!!!

Orkar inte skriva så mkt om helgen med et var jätte kul och nu kommer alla bilder(nästan alla i alf ... va många mer :P):

Frukost!!!!!!!!

   



   


 

Bara för att det är roligt att ta kort!!! :P

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Jag o finaste ♥♥

 

Ja han är ju en proffs målvakt!!

 


 


  

Ja det var bilderna, kanske kommer fler sen för finns många mer !!! Ta om du hittar ngn fin på din hund;)

ha det bra /Nora o Emil

Av Nora Lindblad - 18 september 2010 20:23

Va med Johanna i går och vi träna hund, vi började med att träna utställning och tog kort sammtidigt och lite annat.    Bilder sen dess :

  

Fina Raia :)

  

Fina Emil ;)


                   Ja hoppas ni gillade bilderna :) (tryck på dom för att göra dom större)

Sen gick vi en promenad och in vid datan ett tag sen ut och gå på en till promenad :D hahaha promenad humör hade vi!! ;) Sen agility tränig :) Gick jätte bra ... förutom att han ska lyssna bättre (problemet är tillbaka ) :(.


I dag så åkte jag och mamma till klubben och jag körde då agility... i början lyssna han inte men sen kom han in i det. Sen körde jag lite agility med Jina oxå :)

Nu hemma så alldeles nyss så körde jag uppletande med Celle, och det gick la bra :P sen med Emil och först så tror jag kan glömmde bort va han skulle göra han va helt övertaggad, hahaaaaa. :P men sen så hitta han dom 4 bra! (Y)


Nu så uppdaterar jag bloggen och känner att jag börjar bli duktigare på att blogga har blogglusten igen som förut för tappa den :( men nu med denna blogg så är det roligt att blogga igen ;) och nu har jag märkt att jag måste anmäla till agility tävlingar har inga inbokade :( men ska boka in några nästa månad :).

Men orkar inte blogga nu ha det /Nora

Av Nora Lindblad - 13 september 2010 21:11

Hejhej!

i dag red jag ture    här kommer bilder:

Ja och Ture    

  

 

 

Igga min min   ja man kan ju se lite rolig ut när man rider !! HAHA!  

Här är vi !  

 

 

   

Sista bilden på mig och ture :)

I dag fick Emil hänga med på skola, alltså min pappa är lärare så han fick hänga med och va med på hundlektioner.  

ha det bra /N

Av Nora Lindblad - 12 september 2010 20:14

här kommer bilder sen appellsök (tryck på bilderna för att göra dom större och i höger hörnet på bilderna så är det en pil så kan du bläddra  ) :

              

Av Nora Lindblad - 9 september 2010 17:44

HEJHEJ JAG ÄR SUPER GLAD !!! JAG OCH EMIL HAR GÅTT IGEN EN SÅNN LYCKAD HELG!!!!!!!    Både agility tävling och Appell sök vi börjar med agility tävlingen som var i lördags !   

När jag kom dit så var det nästan barnvandring på direkten. Sen efter barnvandring så hade jag start nr 47 och det var bara att köra igång väl inne vid tredje hindret så diskade han sig, vet inte hur men det var vid decket iaf, så han tog vi sidan och vi tog om det och det brukar vell inte räknas som en disk va? :S men annars så skötte han sig jätte bra bara lite slarv vid slalom men annars:     

Sen hopp loppet start nr 33, och vi gick in och det blev ett nollat lopp, och uppflyttning till hoppklas 2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIIIPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.      

  Sen nästa dag så bar det av till Trollhättan och då köra appell sök.

Då fick jag höra att det vist bara var jag som skulle köra söket. Men iaf ut och köra inte Emil bästa sök men absolut jätte nöjd  7,5 och en 8.  

Sen budföring 9, (tänkte springa till fel person innan jag sa "fot") men jätte nöjd.

Lydnad skötte han sig utmärkt!

   Som sagt 282,75 och uppflt!!!!!!!!!!! KÄNNS HELT OTROLIGT, min debut i appellen oxå!!  

      (tryck på bilderna för att göra dom större)

  Så nu ska jag träna till nästa lägreklass sök! :)

En riktigt lyckad hälg.

Johanna va med hela helgen, och vi tog bilder på fredagen på våra fina labradorer här kommer dom:

Fina blöta smutsiga labbe (haha massa adjektiv bonus i skolan ? ;))    

Sötsisssssssssssssss<3  

Min fina Emil  

 

Johannas Säl   Hihi.

 

Sommar !:D   '

Johanna     

Mina fina kille! Älskar bilden, Emils blick och allt !     

 

Och i vääääääääääääääääääääääääääääääääääääägggggggggggg


gg!  

Söta vatten galna labbe skit     

 

Min man    

Fina labradorer  Älskar er     

VI DRAR OCH SER VAD SOM HÄNDER OCH KOLLA:  

    

Hihi   

Så är riktigt nöjd och det var en jätte rolig hälg och Grattis till Eva och Exah som belv uppflt ur appell spår oxå, BRA GJORT    

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards