Direktlänk till inlägg 17 augusti 2010

I söndags va jag och Emil på cup! ;D

Av Nora Lindblad - 17 augusti 2010 10:10

Hejhej!

i söndags va jag och Emil med när min lillebror spelade cup.  

Där fanns bad så först när vi kom dit så badade jag och mamma, hundarna Jina och Emil det gillade dom!  

Sen såg vi när lukas Spelade match dom van!   

sen efter det så gick jag och Emil och bada själva lite jag med då , det var jätte skönt.

Sen kom mamma med Jina så bada Jina med, med oss  

Bilder kommer här sen badet:

Emil simmar   

  

Alla   

  

Jag och Emil.

  

  

  

Jag och Emil simmar   

Sen efter det så körde jag lite lydnad framförgående och linförighet! och lite leta saker   .

Sen såg jag och Emil på Lukas som spelade match igen.. det började össs regnaaaa !!!!!!!!!!!! GAAHHH, så fint som det var innan, men så jag och Emil satte oss i bilen en stund. Sen när det slutade regna så körde jag och Emil ett uppletande med 4 föremål, jag har inte kört det på länge så han fick kämpa lite men till slut så hitta han allt, och han höll på hela tiden.   

Bild på Emil efter uppletet:

  

Sen så var det fotbolls match igen sista matchen, och här kommer en bild på jina och Emil vid matchen   

Emil    

  

Jina   

Så det var om söndagen efter den dagen så sov jag och Emil gott!   

Så i dag kanske så ska jag va med Johanna men isf så blir ddet i kväll.

Kram /Oss


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Lindblad - 27 mars 2011 12:57

HejHej!   VI LEVER SÅ KLART, ska börja ta tag i hemsidan/bloggen nu igen, men klart man tröttnar ju ibland, men nu funderar jag på att levla upp designen lite till level 2;)) För just nu är den i level 1- VINTER nästa level 2 - VÅR! Låter bra v...

Av Nora Lindblad - 17 februari 2011 20:31

Hej Hej ! Var ju åratal sen jag skrev här , förlåt asså , ... men men har varit skönt med en "liten" blogg paus .. Aja nu har jag sport lov , kul :)   Såg att det var öndp ca 5 besökare varje dag här i bloggen när den har varit ner , kul änd...

Av Nora Lindblad - 18 januari 2011 16:41


   Jag är med och tävlar om den roligaste bilden ! :) länk dit: http://hastochponnyryttare.blogg.se ...

Av Nora Lindblad - 10 januari 2011 15:59

Har börjat köra lite freestyle med Emil nu och här är film på hans nya trick ! :D ...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards