Direktlänk till inlägg 12 december 2010

ag tävling i går .. buslabbe :*

Av Nora Lindblad - 12 december 2010 17:28

Hejsan hejsan :)
ja i går va jag ju i väg och tävla med min söta buslabbe Emil ;) Vi var iväg i Götene för ett lopp :O och tyvär 10 fel + tidsfel .. så längtar tills det blir lite mer hundar så det blir mer lopp .. eller .. ?
Aja, han va busig så det blev slalom problem (igen .. vårt vanliga problem som brukar bli på tävling alltså han var för brottom i slalom. ) 10 fel i slalom och eftersom jag gjorde om det blev det ju tidsfel också men annars så är ju det som ett felfritt lopp så rästen skötte han sig jätte bra, älskar min buslabbe . Och tyvär jag hade inte med mig kamera så det blev ingen film på loppet, är faktiskt riktigt sur på mig själv att jag inte tog med det , hade varit kul att se nu efteråt ..

Ja sen när jag kom hem så gjorde jag iårdning en film från årets tävlingar "mina favoriter" ;) det är den filmen längst upp i inlägget .
så ni får ha det /Nora och BUSSEEEEENNN EEEMIIILLLL ! 
+ · Emil · tävling
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Lindblad - 27 mars 2011 12:57

HejHej!   VI LEVER SÅ KLART, ska börja ta tag i hemsidan/bloggen nu igen, men klart man tröttnar ju ibland, men nu funderar jag på att levla upp designen lite till level 2;)) För just nu är den i level 1- VINTER nästa level 2 - VÅR! Låter bra v...

Av Nora Lindblad - 17 februari 2011 20:31

Hej Hej ! Var ju åratal sen jag skrev här , förlåt asså , ... men men har varit skönt med en "liten" blogg paus .. Aja nu har jag sport lov , kul :)   Såg att det var öndp ca 5 besökare varje dag här i bloggen när den har varit ner , kul änd...

Av Nora Lindblad - 18 januari 2011 16:41


   Jag är med och tävlar om den roligaste bilden ! :) länk dit: http://hastochponnyryttare.blogg.se ...

Av Nora Lindblad - 10 januari 2011 15:59

Har börjat köra lite freestyle med Emil nu och här är film på hans nya trick ! :D ...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards